Free Hit Counter Reklame, pederluk i sredstva za čišćenje - Autentična gđica Pica Zlica - Blog.hr

četvrtak, 27.08.2009.

Reklame, pederluk i sredstva za čišćenje

Ne znam tko je, u dosad kreativnom VIP-ovom marketinškom odjelu, mislio da je ljigavi gej tip koji se krevelji i reklamira fejs simpatičan i da će pridonijeti prodaji njihovih proizvoda i usluga. Osim naravno, ako su histerični i prenemagajući homoseksualci njihova ciljana skupina. Reklama u kojoj se geljo čudom čudi njegovom pretpostavljam, ljubavniku Perotu što ne ide na 'fejs prek' mobitela', vjerojatno se nudi da u zamjenu za malo čeprkanja po Perotovoj guzi, istom dozvoli da počeprka po njegovom Profilu. Reklama u meni budi zanimanje i oduševljenje u istoj mjeri kao ona za slim ormariće. Koliko puta sam se samo popiknula na neurednu obuću u svom hodniku!? To se Perotu sigurno nije dogodilo, jer on garant ima slim ormarić(e)! Prije nego dobijem četu neprijatelja (homoseksualaca i/ili gay friendly aktivista), želim izolirati iz ovog teksta bilo kakvu mržnju na seksualnoj osnovi. Bez obzira na velik broj prijatelja homoseksualne orijentacije, ne želim da ovaj tekst bude obojan mržnjom prema gejevima ili ikome drugom. Moj osoban stav o homoseksualnoj zajednici je nakon dugogodišnjeg (i nadalje) prijateljevanja sa gejevima, zauzimanja za njihova prava, konačno došao u fazu stagniranja. Apsolutno sam indiferenta prema temi homoseksualnosti općenito, kao i njihovim pripadnicima. Homoseksualnost je za mene prestala biti kategorija. Tako si dajem za pravo da me iznervira homić, u istoj mjeri kao i npr. zadrti antiglobalist. Ili pak da me oduševi. Nespretan izbor riječi, ali tko je shvatio, shvatio je.
Reklame na našim televizijama su toliko loše, monotone i nekreativne, a da ne govorim o količinama predrasuda, stereotipa i diskriminacije kojima obiluju. Oduvijek sam mišljenja da se dobar proizvod ne reklamira. Jednostavno, nema potrebe, jer kvalitetan proizvod prodaje sam sebe. Tom analogijom, nikada ne bih kupila ono što se uporno vrti na televiziji. Dapače, dobijem samo averziju na isti. Turbo pećnice, profesionalne padele i noževi, ručni čistač na paru, olovka za gljivice na nogama i ostale pizdarije kojima nas maltretira Top shop, sigurno nipošto neće naći mjesto u mom stanu.
Kada malo bolje obratiš pažnju, shvatiš kako se u Hrvatskoj na televiziji reklamiraju samo šamponi za kosu, ulošci, mirisi za wc i sredstva za čišćenje. Reklo bi se da smo iznimno prljav i smrdljiv narod. Kada je riječ o sredstvima za čišćenje, oni su kategorija koja zaslužuje posebnu pažnju. Ne znam kako ostale žene, ali mene strašno nervira činjenica da su glavni likovi koji prezentiraju Jarove, Veniše, Domestose, Persilove i njima slične, uvijek muškarci (osim kada treba zamijeniti punjenje u wc-u. Tu je još uvijek tradicionalno dominantna žena koja uživa prati govna i činiti školjku mirisnom!), a da ne spominjem junake poput Mr. Muscola i Mr. Propera. Spiderman i Superman su stvar prošlosti. Žene odsada imaju nove heroje! Poruka koju nam žele poručiti ljudi (i firme) koji su osmislili te reklame je: žene nemaju pojma o čišćenju, pa ćemo im poslati muškarce koji će im pokazati kako se to radi ili još bolje, čišćenje je toliko jednostavno da to mogu i mišićavi, glupi, ćoravi i trapavi muškarci. Zato žene više nemaju razloga za kukanje i njurganje kako su zbog rintanja i pranja preumorne za seks! DEEEM! Curke, tulum je završio!
Moj osobni junak dana

- 16:45 -

Diridiridi, didiridiri donda, ukrast' ću te ja moja mala bjonda (5) - Can' touch this! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Povijest bolesti:

Disciplina kičme
Nije James već je Clint
Cenzuritis (poezija)
Pucaj, ne bojim se (poezija)
Djevojka iz oglasa (poezija)
Naslovna (poezija)
U ime oca, sina i svih nas luđaka (poezija)
Tuga ogranskog porijekla (poezija)
Otporna na euforiju (poezija)
Tko se boji ljubavi još?
Ručna vs. tepih
Status naš svagdašnji
Tko tu kome i za koga?
Asketska nevjesta
Dođi u moj vrt na čaj da vidiš stari turski običaj!
Pica Zlica Mrzilica
Šupljoglave (Croatia's finest)
Doktor Koliba
Nepotizam i nebiseštelzameritizam
Što je zajedničko Titu i Jadranki Kosor?
Poljubi me ravno u dupe
5 razloga zašto mrzim Cinestar
Kad žena osjeti zov šparhet, padele i kuhače
Jutarnja pornografija
Tko me, dovraga, inhibir'o?
Sanaderu nema tko da piše
Forma bez sadržaja (Novogodišnja)
Izbor za Ljigu Ljigića, pardon, predsjednika države
Maži, maži, maži me, ti me mažeš najbolje
Ljubav po defaultu
Privatna prčija
Ženske guzice lete u ropotarnicu povijesti
Hoće da me boli kod čika zube?
Kako izvaditi glavu iz guzice? (Prilozi metodi indukcije)
Zašto je kurikul izgubio um?
Svadba. Čak i zvuči dosadno.
Vozač autobusa koji me silovao
Orgazam na katu (poezija)
Svi predsjednički psi za utrku
Hrvatska - zemlja za (samo)ubilački turizam
Reklame, pederluk i sredstva za čišćenje
Sveto trojstvo: U ime Armade, Torcide i Bad Blue Boysa
Handyman iliti vješt s rukama
Ljubomora i ostale spolno prenosive bolesti
Luzeri ili louneri
Biti(,) mirna, tiha i sretna
Dr. Evil
Ekološka
"Na okolo salata..."
Zasro' i pobjego' a da ni dupe nije obrisao
Zlatna muda
44 kg horora, pardon Thrillera!
Dekadencija društva i države (vol.2)
Strah i prezir u hrvatskom školstvu (vol.1.)
I ti možeš postati blistava zvijezda na našem estradnom nebu
Hepines vs. herpes
Emancipacija (muškarci kolutaju očima, žene se nakostriješe)
Otkriće za mladiće (proza)
Gradonačelnikova kći (poezija)
Misija zvana "Biti ženom"
Recesija vulgaris
Dekadencija društva i države

Pronađi me u predgrađu

Loading

Poštanski sandučić Pice Zlice

gdjicapicazlica@gmail.com